Vrei să obții mai mult trafic pe site-ul tău?
Te-ai gândit să-ți deschizi o afacere în mediul online sau pur și simplu ai observat un declin în ceea ce privește numărul de vizitatori din ultimele trei luni? Află cum îți poți crește traficul pe site.
Răspunsul este unul simplu: pentru mai mult trafic pe site, apelați la servicii profesionale de SEO. Dacă nu sunteți familiarizați cu acest concept, trebuie să înțelegeți că în ultimul deceniu, digitalizarea a atins cote maxime. Peste 81% din populația lumii utilizează în prezent un smartphone, ceea ce înseamnă că platformele de socializare și motoarele de căutare sunt accesate în fiecare moment al zilei.
Cum funcționează? Când vrem să aflăm răspunsul la o întrebare sau pur și simplu căutăm anumite informații, Google scanează rezultatele căutării pentru a oferi utilizatorului un răspuns direct – informație plasată în partea de sus a paginii. Fiecare răspuns este însoțit de un link care face trimite către site-ul respectiv.
Strategiile de optimizare SEO au reprezentat întotdeauna un mijloc eficient prin care să-ți diferențiezi afacerea de restul concurenților, însă în ultimii ani, marketerii au pus un accent și mai mare pe aceste servicii profesionale, devenind baza construirii unui business online. Indiferent că ești o cafenea locală sau o corporație cu mii de angajați, prezența în mediul online este critică. Orice informație poate fi acum ușor accesată sau combătută, iar afacerea ta poate fi la un click distanță de nevoie a zeci de mii de utilizatori.
Dacă vrei să obții mai mult trafic pe site și să-ți crești vânzările, este timpul să consulți o agenție de marketing profesionistă. Experții te vor ajuta să înțelegi importanța motoarelor de căutare și a platformelor de socializare. Iată șase aspecte de care trebuie să ții cont atunci când pui bazele unei strategii care să-ți aducă lunar mai mulți vizitatori.
Având în vedere că marketingul este un domeniu vast și complex, trebuie să acoperi mai multe arii de activitate care se completează reciproc și care, împreună, îți propulsează afacerea în topul căutărilor Google: îmbunătățirea strategiilor SEO, marketing prin e-mail, marketing pe rețelele sociale, analiza tendințelor din industrie, analize calitative și cantitative, încorporarea analizelor în marketingul firmei.
Pentru a obține rezultate optime într-un timp relativ redus, poți să iei în considerare beneficiile pe care le oferă platformele de socializare. Cu 2,6 miliarde de utilizatori activi lunar în primul trimestru al anului 2020, potrivit unui raport, Facebook se află în topul platformelor de social media de la nivel mondial, oferind diverse oportunități prin care poți atrage posibili clienți pe site-ul tău.
Platforma sa robustă de publicitate permite trierea consumatorilor de conținut în funcție de interese, comportament, locație și multe altele. Prin urmare, Facebook poate fi un instrument ideal prin care poți economisi capital și timp în difuzarea de anunțuri publicitare.