Campaniile Google Ads și strategiile de promovare ale unui brand

Campanii Google Ads – ce rol joacă în obținerea rezultatelor pe termen lung? 

Campaniile Google Ads au apărut la doi ani după lansarea motorului de căutare Google.com – care urma să devină cel mai popular website de la nivel mondial. Platforma a fost lansată în octombrie 2000, sub denumirea de Google Adwords, însă după mai multe sesiuni de rebranding a fost redenumită Google Ads.

Google Ads sau Google AdWords reprezintă unul dintre cele mai cunoscute servicii de publicitate pe care agenții de marketing le folosesc pentru clienții care vor să afișeze anunțuri în Google și în rețeaua sa de publicitate. Dacă alegi sa faci publicitate prin Google Ads, practic alegi să investești în propria ta afacere.

Avem nevoie de promovare online? 

Prin intermediul campaniilor Google Ads putem crește vizibilitatea unui business, traficul de pe site și numărul de vânzări, motiv pentru care strategiile Pay-per-Click (PPC) aplicate pe rețelele Google Display și Google Search au devenit instrumente atât de importante în marketingul online. Însă cum integrează marketerii aceste campanii Google Ads în strategiile de promovare?     

Pe scurt, cu cât campania publicitară este mai eficientă, cu atât generați mai multe clickuri și creșteți probabilitatea de a obține un client nou. Astfel că pentru a atinge succesul unei afaceri în spațiul digital, la baza oricărei strategii trebuie să existe o înțelegere conceptuală și practică a modului de funcționare. 

Cum funcționează Google Ads? 

Google Ads îți oferă posibilitatea de a direcționa anunțurile către acel grup de clienții interesați și îi elimină pe ceilalți. Folosind metodele de direcționare oferite de anunțurile publicitare prin Google Ads poți ajunge la grupul de clienți țintă exact la momentul în care acesta caută produse sau servicii similare cu cele pe care compania ta le prestează.

În plus, plătești numai când aceștia fac click pe anunț, în limita unui buget zilnic pe care tot îl stabilești. Este important de știut că la baza oricărei campanii Google AdWords se află un keyword research. Astfel, difuzarea de anunțuri apare atunci când cineva caută ceva utilizând un anumit cuvânt cheie. 

Cum decurge managementul unei campanii Google Ads?

1. Analiza prezenței online și a concurenței

2. Pregătirea strategiei

3. Implementarea campaniilor

4. Testare, măsurare și optimizare continuă

5. Raportare și comunicare constantă

De ce ar fi indicat să alegi agenția Marketing Agrafa?

Dacă vrei să deții o poziție puternică, dar mai ales să îți faci cunoscută afacerea în rândul clienților și, implicit, să-ți crești numărul de vânzări, atunci prezența în mediul online este crucială indiferent de profilul business-ului pe care îl manageriezi. Scopul unui site este acela de a crește vizibilitatea companiei în rândul clienților și de a le oferi vizitatorilor o experiență de navigare cât mai plăcută.

Agenția noastră de marketing îți poate oferi un pachet ideal, bazat pe cele mai eficiente strategii și tehnici viabile în campaniile AdWords. Pe lângă un succes garantat, noi îți punem la dispoziție posibilitatea de a urmări consecvent trendul crescător al afacerii tale. 

×