Blog Page

Psihologia culorilor în publicitate: Cum să alegi paleta perfectă pentru brandul tău

Culorile joacă un rol semnificativ în strategiile de branding și publicitate, deoarece au puterea de a influența emoțiile și percepțiile consumatorilor, astfel încât să poată contribui la succesul sau eșecul unui business. Alegerea nuanțelor potrivite…

Cum poți îmbunătăți scorul de calitate (Quality Score) în Google Ads? 

Indicatorul Quality Score (QS) arată cât de relevante sunt anunțurile tale pentru utilizator, prin evaluarea cuvintelor cheie folosite și a structurii paginii de destinație. Fiecare cuvânt cheie folosit în anunț primește o notă între 1…

Tot ce trebuie să știi despre Marketingul Afiliat

Când vorbim despre anii ’90, ne aducem aminte de o perioadă prosperă în ceea ce privește producțiile cinematografice și muzica grunge. Cu toate acestea, deși poate părea o chestiune separată, majoritatea oamenilor au fost impresionați…

Top 7 canale de marketing digital pentru afacerea ta

Marketingul digital presupune tehnici de utilizare a internetului pentru a ajunge la cât mai mulți consumatori. Este un domeniu vast, care cuprinde atragerea de noi clienți prin diferite canale precum: conținut, e-mail, platforme de căutare,…
×