Cât de importante sunt extensiile de anunțuri? 

Extensiile de anunțuri au devenit o modalitate utilă și importantă prin care îți poți îmbunătății campania de marketing în motoarele de căutare (SEM). Acestea contribuie la sporirea performanței în mai multe moduri, prin vizibilitate sporită, personalizare, o rată mai mare și un cost pe click mai mic. Acest lucru este echivalat cu vânzări crescute și cu o rentabilitate mai mare a investiției pentru agentul de publicitate.

Ce sunt extensiile de anunțuri? 

Sunt instrumente gratuite pe care le poți configura în campaniile tale AdWords cu scopul de a afișa informații suplimentare potențialilor clienți despre produsele sau serviciile pe care le oferi. După cum sunt definite de Google, aceste „adăugiri” extind anunțul cu informații suplimentare, oferind oamenilor mai multe motive pentru care ar trebui să te aleagă pe tine în locul concurenței. De obicei, acestea cresc rata de click a unui anunț cu câteva puncte procentuale. Formatele extensiilor includ butoane de apelare, informații despre locație, link-uri către anumite părți ale site-ului, text suplimentar și multe altele.

Cum funcționează?

Pentru a contribui la maximizarea performanței unei campanii AdWords, poți selecta extensii pentru a le afișa ulterior ca răspuns la fiecare căutare individuală pe Google. Adăugarea acestui conținut suplimentar oferă anunțului o vizibilitate mai mare și proeminență sporită pe pagina cu rezultatele căutării. Astfel, ești mai aproape de a obține mai multă valoare de pe urma anunțului tău. 

Extensiile măresc adesea numărul total de clickuri și pot oferi vizitatorilor modalități suplimentare, interactive, de a te contacta, cum ar fi hărți, adrese de email sau numere de telefon. Unele tipuri de extensii necesită o configurare mai atentă – în acest caz vorbim despre extensiile manuale. Extensiile automate, pe de altă parte, sunt adăugate automat atunci când AdWords estimează că vă vor îmbunătăți performanța. 

Tipuri de extensii pentru Google Ads

Încearcă să selectezi extensiile pe baza obiectivului publicitar principal. Iată o listă cu cele mai răspândite obiective ale agenților de publicitate și extensiile care le pot sprijini:

Scop: să convingi potențialii clienți să cumpere din magazinul tău. Dacă vrei să direcționezi vizitatorii către locațiile. fizice (cum ar fi magazine sau restaurante), iată câteva exemple de extensii pe care le poți folosi:

Extensii de locație: încurajează vizitatorii să-ți vizualizeze afacerea, arătându-le locația, printr-un buton de apelare și un link către pagina cu detaliile companiei care să includă un program, fotografii, indicații de orientare etc). 

Extensii pentru înștiințări: adăugă text suplimentar, cum ar fi „livrare gratuită” sau „asistență clienți 24/7”. Înștiințările pot fi folosite pentru a încuraja oamenii să convertească offline. 

Scop: să convingi potențialii clienți să te contacteze. Dacă vrei ca oamenii să te sune sau să-ți trimită o interogare printr-un mesaj text, utilizează extensii de apel sau extensii de mesaj: 

Extensii de apel sau de mesaje: încurajează oamenii să sune sau să-ți dea mesaj pentru serviciile tale, adăugând un număr de telefon sau un buton de apelare. 

Scop: să atragi mai multe conversii pe site. Dacă vrei să direcționezi utilizatorii către site-ul tău web, utilizează următorul tip de extensii.

Extensii de sitelinkuri: conectează oamenii direct la paginile pe care vrei să convertească  (cum ar fi „ore” și „comanda acum”).

Extensii pentru fragmente structurate: prezintă informațiile pe care crezi că potențialii clienți le vor găsi valoroase selectând un antet predefinit (cum ar fi, categorie de produse sau servicii) și listând articole. 

Extensii de preț: prezintă serviciile sau categoriile de produse cu prețurile aferente, astfel încât oamenii să poată răsfoi produsele chiar din anunț. 

Obiectiv: să convingi oamenii să descarce aplicația mobilă. Dacă vrei să convingi oamenii să-și descarce aplicația, utilizează acest tip de extensii:

Extensii de aplicație: încurajează oamenii să-și descarce aplicația. Disponibil la nivel global pentru dispozitivele mobile Android și iOS, inclusiv tablete.

Care este numărul de extensii recomandat?

Fiecare agent de publicitate ar trebui să utilizeze extensii universale (sitelink, înștiințări și fragmente structurate). Google va folosi până la 4 extensii de anunțuri pentru orice licitație publicitară dată, așa că asigură-te că ai cel puțin atâtea activate per campanie.

Configurarea și implementarea extensiilor la anunțuri poate fi un progres simplu și rapid, dar în același timp poate fi și dificil să decizi ce extensii se potrivesc cel mai bine tipului de afacere în care activezi – chiar dacă ai înțeles în întregime care este rolul extensiilor în sine. 

Uneori, algoritmul AdWords de la Google poate face dificilă înțelegerea modului în care va fi primită campania ta de publicitate. Afaceriștii și agenții de marketing se simt uneori copleșiți de multitudinea de opțiuni disponibile, motiv pentru care apelează adesea la alți specialiști. 

Write a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

×