Blog Page

Ai auzit de marketingul emoțional? Ce presupune și de ce este atât de eficient? 

De ce crezi că oamenii achiziționează de obicei o anumită marcă de produs sau serviciu? Care sunt variabilele care îi influențează cel mai mult? Citește în continuare articolul și vei găsi o serie de răspunsuri…

Știai că prea multe fotografii folosite în e-Commerce pot crea confuzie în rândul consumatorilor?

În momentul în care facem cumpărături online, cele mai multe site-urilor de comerț electronic ne oferă posibilitatea de a vizualiza mai multe imagini ale aceluiași produs din unghiuri și ipostaze diferite, însă acest lucru este…

Ce strategii pentru fidelizarea clienților folosești?

Vrei să beneficiezi tot mai mult cu fiecare campanie de marketing? Atunci poate că ai nevoie de o strategie solidă prin care să-ți consolidezi relația cu noii clienți. Pentru multe magazine online, clienții fideli sunt…

Google Analytics eCommerce Dashboard – cât de bine știi să-l folosești? 

Cu ajutorul platformei Google Analytics putem identifica mai bine oportunitățile de creștere ale afacerii, promovând, în același timp, o mai bună targetare a potențialilor clienți. Analiza datelor și identificarea oportunităților de creștere sunt elemente fundamentale…
×