Tu știi cât este de benefic ca afacerea ta să dețină un blog?
Ai o afacere, dar simți că nu ai toți clienții pe care ți-i dorești? Nu investești timp în blogul companiei tale pentru că nu crezi că va aduce ceva pozitiv business-ului tău? În acest articol, veți descoperi cât de important este ca afacerea ta să dețină un blog pe care să posteze cu regularitate.
Site-ul tău are nevoie de o mulțime de resurse pentru a se dezvolta organic. Trebuie să creezi o legătură puternică între tine și clienții tăi, între brandul tău și ei, între ceea ce oferi și nevoile lor. Pentru ca totul să meargă cât mai bine, trebuie să aduci toate aceste elemente împreună, într-o armonie perfectă. Dacă nu ai armonie, nu vei obține rezultatele dorite.
Având în vedere că tehnologia evoluează în fiecare zi, este benefic să fii prezent într-un mediu online. Nu este suficient să fii doar la fața locului pentru clienții tăi, ci și să fii interesat de cum poți crește și în online. Prin urmare, potențialii consumatori/clienți pot intra în contact cu produsul sau serviciul tău doar dacă ești dispus să îți promovezi brandul într-un spațiu cât mai vizibil.
Un blog actualizat în mod regulat este o parte necesară a oricărui site, deoarece, adăugând conținut obișnuit, puteți ajunge să fiți apreciat și remarcat de motoarele de căutare. Cu cât scrii mai mult despre lucruri de care publicul tău este interesat, cu atât poți crește mai mult traficul pe site și numărul de vizitatori. Blogurile sunt bine văzute de motoarele de căutare, iar fiecare articol legat de un anumit produs sau serviciu apare mai rapid pe Google și atrage mai mulți cititori sau potențiali clienți.
Ce beneficii poți să obții de pe urma unor articole de blog?
SEO
Ceea ce scrii trebuie să fie relevant și este în interesul tău să rămâi strict pe subiect. Fiecare articol publicat generează mai mult trafic de timp (long tail), care acoperă mai multe căutări în domeniul tău de activitate. Legăturile interne, cercetarea cuvintelor cheie sunt beneficii SEO importante care pot fi aduse afacerii tale.
TRAFIC DE CALITATE
Blogul tău ar trebui să fie unic și să prezinte informații de înaltă calitate pentru a atrage mai mult trafic. Folosește rețelele sociale pentru a-ți promova afacerea, atașează linkuri în postările de blog, părăsește zona de spam și nu presa clienții cu oferte. Trafic de calitate înseamnă mai mulți clienți interesați de produsele și de serviciile tale.
O RELAȚIE MAI BUNĂ CU CLIENȚII
Explică-le clienților cum să folosească produsul, povestește-le cum îi ajută acesta și oferă-le motive suplimentare pentru a reveni pe site-ul tău. Scrie articole calitative și încurajează-i pe cei care le citesc să le distribuie mai departe pe conturile lor de socializare. Ajută la relația cu clienții prin simplul fapt că oferă încredere și validare calității produselor sau serviciilor.
SOCIALIZARE
Se spune că socializarea începe odată cu expunerea anumitor păreri în mediul online. De ce? Pentru că vizitatorii pot alege să interacționeze prin comentarii. Este o idee bună să adăugi link-uri către conturile tale de socializare. Informațiile relevante și calitative te vor ajuta întotdeauna să-și dezvolți comunitatea de adepți.
Acestea sunt doar câteva dintre beneficiile pe care blogging-ul le poate aduce afacerii tale. Dacă vrei să-ți îmbunătățești vizibilitatea sau pur și simplu să-ți înfrumusețezi site-ul, contactează-ne. Oferim servicii de scriere de conținut pentru a-ți aduce veniturile dorite.
Write a Comment